Podívejte se, jak Gillette zintenzivňuje pomoc v reakci na COVID-19.Zjistěte více
 

To nejlepší ze společnosti

To nejlepší ze společnosti

Gillette si klade za cíl inspirovat každého muže bez ohledu na jeho věk či fázi života, aby se stal co možná nejlepším. Naší vizí je poskytovat úžasné zážitky při péči o tělo a udělat při tom ze světa lepší místo pro všechny generace. Protože se na špičce oboru péče o tělo nacházíme už více než sto let, víme, jak důležité je zanechávat silný odkaz. Proto začleňujeme sociální programy a programy na ochranu životního prostředí do všeho, co děláme. Chceme, aby naše značky přinášely dobro dnes, zítra i v daleké budoucnosti.

Společnost Gillette se snaží tuto svou úlohu naplňovat i v těchto náročných časech, takže chrání zdraví a pohodu svých zaměstnanců, poskytuje služby spotřebitelům na celém světě, kteří na její značky spoléhají, a podporuje pracovníky, humanitární organizace a komunity, které bojují s globální pandemií v přední linii.

Nevíme, jak dlouho bude tato krize trvat, ale jsme si jistí, že obětavost a nezdolnost našich statečných zdravotníků a záchranářů vydrží déle. A stejně tak bude trvat i náš závazek i nadále jakýmkoliv možným způsobem podporovat je, naše spotřebitele a komunity. Více informací o reakci Gillette na covid-19.

Více informací o reakci společnosti P&G na covid-19.

Máme rádi komunity po celém světě, ve kterých žijeme a pracujeme, a po desetiletí jsme je podporovali prostřednictvím neziskových organizací, které významně zlepšují životy těch nejpotřebnějších. Některé z těchto programů se zaměřují na vytváření silných vzorů pro mladé lidi, zatímco jiné pomáhají zajišťovat přístřeší lidem bez domova nebo péči pro seniory.

Rádi také podporujeme hnutí „Movember“, které upozorňuje na zdravotní a společenské problémy mužů.

Pro muže to nejlepší

Gillette se od počátku snaží pomáhat mužům, aby se cítili a vypadali co nejlépe a aby ze sebe dostali to nejlepší.

Tento náš závazek se promítá do smyslu značky Gillette, který inspiruje veškerou naši činnost: „pečovat o vzhled další generace mužů.“ V případě současné „další generace mužů“ to znamená snižování našeho dopadu na životní prostředí a podporu lidí a programů, které vytvářejí ze světa lepší místo.

Dary

Za posledních 15 let jsme v těchto důležitých oblastech přispěli více než 50 miliony dolarů.

Pro muže to nejlepší

V roce 2019 jsme spustili kampaň „Pro muže to nejlepší“ (Best Men Can Be) s cílem poskytovat inspiraci, informace a pomoc mužům jakéhokoli věku, aby ze sebe dostali to nejlepší a stali se vzory pro další generaci.

Smysluplná činnost

Ve Spojených státech jsme se zavázali poskytovat v příštích třech letech více než 1 milion dolarů ročně na spolupráci s vlivnými neziskovými partnery a společně tak pomáhat inspirovat příští generaci, aby byla co nejlepší.

Po celém světě

SPOJENÉ KRÁLOVSTVÍ

Tvořeni tím, na čem záleží

Ve Spojeném království spustila společnost Gillette kampaň „Tvořeni tím, na čem záleží“ (Made of What Matters). Kampaň si klade za cíl inspirovat další generaci mužů tím, že jim ukáže pravidla hry, která existují ve fotbale i v životě a která jsou určující pro kvalitní vlastnosti provázející muže na hřišti i mimo ně. Kampaň obsahuje krátký klip, který popisuje, jakými hodnotami se řídí Raheem Sterling (světová tvář kampaně) na hřišti i mimo ně. Jedná se přesně o ty hodnoty, díky nimž se stal inspirací a vzorem pro všechny. Součástí tohoto našeho závazku je také spolupráce s charitativní organizací Football Beyond Borders, která se věnuje podpoře vzdělávání mládeže. Cílem je pomoci více mladým lidem získat inspiraci, příležitosti a podporu, které potřebují k naplnění svého potenciálu.

ŠPANĚLSKO

Být sám sebou vyžaduje odvahu

Ve Španělsku jsme spustili kampaň „Hay Que Ser Muy Hombre“ (Vyžaduje to skutečného muže), která odkazuje na známé španělské rčení, že být sám sebou vyžaduje odvahu. V rámci této kampaně budeme poskytovat také vzdělávací materiály, které středoškolským a vysokoškolským učitelům pomohou debatovat s dospívajícími na téma mužnosti. Do programu bude začleněno přes 300 škol a více než 20 000 dospívajících.

RUSKO

Nejlepším mužem jsi ty

V Rusku spustila společnost Gillette kampaň „Nejlepším mužem jsi ty,“ která vychází z myšlenky, že každý muž může být hrdina díky tomu, co každý den dělá. Iniciativa zahrnovala pobídku k dobročinnosti „Buď hrdinou nové generace“. Jeden rubl z každého prodaného výrobku Gillette šel na podporu SOS dětských vesniček – organizace, která pomáhá místním ohroženým dětem a jejich rodinám. Společnost Gillette Russia tak přispívala SOS dětským vesničkám, které financovaly sportoviště a výstavbu či renovaci sportovních hřišť v dětských vesničkách po celém Rusku.

INDIE

Nové vymezení genderových stereotypů

#BarberShopGirls #ShavingStereotypes je název filmu, který jsme vytvořili a který vypráví příběh dvou indických dívek, které přepsaly genderové stereotypy, když převzaly holičství po svém otci, a inspirují tak další generaci mužů. Zároveň rozšiřujeme program „Safalta Apni Mutthi MeinGuard,“ který jsme spustili před více než třemi lety a v jehož rámci jsme oslovili 5000 vysokých škol s cílem poskytnout praktické školení o psaní životopisu, jak se připravit na přijímací pohovor a dosáhnout úspěch v profesním světě.

JIHOAFRICKÁ REPUBLIKA

V Jihoafrické republice vyrůstají dvě ze tří dětí bez otce, takže mnoho chlapců nemá tátu, kterého by mohli požádat o radu. Tuto úlohu tak přebírají ženy – matky, babičky, tety a sestry – které zastávají více rolí. Při příležitosti Národního dne žen v Jihoafrické republice vzdala společnost Gillette hold ženám, které vychovávají další generaci jihoafrických mužů, a představila film, který vypráví příběh Gogo (babičky) Nozizwe a jejího vnuka Akhony. Gillette South Africa spolupracuje také s The Character Company, neziskovou organizací, jejíž mentorské programy vedou mladé chlapce k tomu, aby se stali co nejlepšími muži.

KANADA

První holení

V Kanadě jsme uvedli krátký film „První holení“. Tento snímek je dostupný pouze online a zobrazuje, jaké zkušenosti má s prvním holením transgenderový muž, kterého při tom podporuje otec. Uvedení této reklamy bylo načasováno do termínu torontského filmového festivalu Inside Out, který společnost Gillette sponzorovala a na kterém se reklama přehrávala před promítáním filmů.

UDRŽITELNOST ŽIVOTNÍHO PROSTŘEDÍ

Ochrana naší
planety