Probuzení nejlepších stránek společnosti

To nejlepší ze společnosti

Gillette si klade za cíl inspirovat každého muže bez ohledu na jeho věk či fázi života, aby se stal co možná nejlepším. Naší vizí je poskytovat úžasné zážitky při péči o tělo a udělat při tom ze světa lepší místo pro všechny generace. Protože se na špičce oboru péče o tělo nacházíme už více než sto let, víme, jak důležité je zanechávat silný odkaz. Proto začleňujeme sociální programy a programy na ochranu životního prostředí do všeho, co děláme. Chceme, aby naše značky přinášely dobro dnes, zítra i v daleké budoucnosti.

Společnost Gillette se snaží tuto svou úlohu naplňovat i v těchto náročných časech, takže chrání zdraví a pohodu svých zaměstnanců, poskytuje služby spotřebitelům na celém světě, kteří na její značky spoléhají, a podporuje pracovníky, humanitární organizace a komunity, které bojují s globální pandemií v přední linii.

Nevíme, jak dlouho bude tato krize trvat, ale jsme si jistí, že obětavost a nezdolnost našich statečných zdravotníků a záchranářů vydrží déle. A stejně tak bude trvat i náš závazek i nadále jakýmkoliv možným způsobem podporovat je, naše spotřebitele a komunity. Více informací o reakci Gillette na covid-19.

Více informací o reakci společnosti P&G na covid-19.

Máme rádi komunity po celém světě, ve kterých žijeme a pracujeme, a po desetiletí jsme je podporovali prostřednictvím neziskových organizací, které významně zlepšují životy těch nejpotřebnějších. Některé z těchto programů se zaměřují na vytváření silných vzorů pro mladé lidi, zatímco jiné pomáhají zajišťovat přístřeší lidem bez domova nebo péči pro seniory.

Rádi také podporujeme hnutí „Movember“, které upozorňuje na zdravotní a společenské problémy mužů.

[cs-cz] Social sustainability The Best a Man Can Be card Image mob

Pro muže to nejlepší

Gillette se od počátku snaží pomáhat mužům, aby se cítili a vypadali co nejlépe a aby ze sebe dostali to nejlepší.

Tento náš závazek se promítá do smyslu značky Gillette, který inspiruje veškerou naši činnost: „pečovat o vzhled další generace mužů.“ V případě současné „další generace mužů“ to znamená snižování našeho dopadu na životní prostředí a podporu lidí a programů, které vytvářejí ze světa lepší místo.

Dary

Za posledních 15 let jsme v těchto důležitých oblastech přispěli více než 50 miliony dolarů.

Pro muže to nejlepší

V roce 2019 jsme spustili kampaň „Pro muže to nejlepší“ (Best Men Can Be) s cílem poskytovat inspiraci, informace a pomoc mužům jakéhokoli věku, aby ze sebe dostali to nejlepší a stali se vzory pro další generaci.

Smysluplná činnost

Ve Spojených státech jsme se zavázali poskytovat v příštích třech letech více než 1 milion dolarů ročně na spolupráci s vlivnými neziskovými partnery a společně tak pomáhat inspirovat příští generaci, aby byla co nejlepší.

Po Celém Světě

UDRŽITELNOST ŽIVOTNÍHO PROSTŘEDÍ

Ochrana naší planety

VÍCE INFORMACÍ