![[cs-cz] Social sustainability The Best a Man Can Be card Image mob](https://res.cloudinary.com/mtree/f_auto,dpr_auto,q_auto/gillette-ea-eu-c2/2zVdTCuofQPv6k2I19aqhF/6bf33f25c383bd7ffa3d2a8e249dce6a/The-Best-a-Man-Can-Bemob_2x.png)

To nejlepší ze společnosti
![[cs-cz] Social sustainability The Best a Man Can Be card Image mob](https://res.cloudinary.com/mtree/f_auto,dpr_auto,q_auto/gillette-ea-eu-c2/2zVdTCuofQPv6k2I19aqhF/6bf33f25c383bd7ffa3d2a8e249dce6a/The-Best-a-Man-Can-Bemob_2x.png)
Po Celém Světě
SPOJENÉ KRÁLOVSTVÍ
Tvořeni tím, na čem záleží
Ve Spojeném království spustila společnost Gillette kampaň „Tvořeni tím, na čem záleží“ (Made of What Matters). Kampaň si klade za cíl inspirovat další generaci mužů tím, že jim ukáže pravidla hry, která existují ve fotbale i v životě a která jsou určující pro kvalitní vlastnosti provázející muže na hřišti i mimo ně. Kampaň obsahuje krátký klip, který popisuje, jakými hodnotami se řídí Raheem Sterling (světová tvář kampaně) na hřišti i mimo ně. Jedná se přesně o ty hodnoty, díky nimž se stal inspirací a vzorem pro všechny. Součástí tohoto našeho závazku je také spolupráce s charitativní organizací Football Beyond Borders, která se věnuje podpoře vzdělávání mládeže. Cílem je pomoci více mladým lidem získat inspiraci, příležitosti a podporu, které potřebují k naplnění svého potenciálu.
RUSKO
Nejlepším mužem jsi ty
V Rusku spustila společnost Gillette kampaň „Nejlepším mužem jsi ty,“ která vychází z myšlenky, že každý muž může být hrdina díky tomu, co každý den dělá. Iniciativa zahrnovala pobídku k dobročinnosti „Buď hrdinou nové generace“. Jeden rubl z každého prodaného výrobku Gillette šel na podporu SOS dětských vesniček – organizace, která pomáhá místním ohroženým dětem a jejich rodinám. Společnost Gillette Russia tak přispívala SOS dětským vesničkám, které financovaly sportoviště a výstavbu či renovaci sportovních hřišť v dětských vesničkách po celém Rusku.
INDIE
Nové vymezení genderových stereotypů
#BarberShopGirls #ShavingStereotypes je název filmu, který jsme vytvořili a který vypráví příběh dvou indických dívek, které přepsaly genderové stereotypy, když převzaly holičství po svém otci, a inspirují tak další generaci mužů. Zároveň rozšiřujeme program „Safalta Apni Mutthi MeinGuard,“ který jsme spustili před více než třemi lety a v jehož rámci jsme oslovili 5000 vysokých škol s cílem poskytnout praktické školení o psaní životopisu, jak se připravit na přijímací pohovor a dosáhnout úspěch v profesním světě.
JIHOAFRICKÁ REPUBLIKA
V Jihoafrické republice vyrůstají dvě ze tří dětí bez otce, takže mnoho chlapců nemá tátu, kterého by mohli požádat o radu. Tuto úlohu tak přebírají ženy – matky, babičky, tety a sestry – které zastávají více rolí. Při příležitosti Národního dne žen v Jihoafrické republice vzdala společnost Gillette hold ženám, které vychovávají další generaci jihoafrických mužů, a představila film, který vypráví příběh Gogo (babičky) Nozizwe a jejího vnuka Akhony. Gillette South Africa spolupracuje také s The Character Company, neziskovou organizací, jejíž mentorské programy vedou mladé chlapce k tomu, aby se stali co nejlepšími muži.
KANADA
První holení
V Kanadě jsme uvedli krátký film „První holení“. Tento snímek je dostupný pouze online a zobrazuje, jaké zkušenosti má s prvním holením transgenderový muž, kterého při tom podporuje otec. Uvedení této reklamy bylo načasováno do termínu torontského filmového festivalu Inside Out, který společnost Gillette sponzorovala a na kterém se reklama přehrávala před promítáním filmů.
