Již více než 120 let pomáhá Gillette mužům vypadat, cítit se a být co nejlepší v každém věku a životní etapě.
PROČ JE DŮLEŽITÉ MÍT VZOR
Pomáhá to mít průvodce, který může podat pomocnou ruku, působit jako rádce nebo být podpůrným hlasem.
76% mladých mužů, kteří mají vzor, souhlasí s tím, že si věří ohledně své budoucnosti.
84% mladých mužů říká, že jim vzor může pomoci stát se starostlivějším člověkem.
86% mladých mužů věří, že jim vzor může pomoci být sám sebou.
PODLE ODBORNÍKŮ MOHOU CHLAPCŮM POMOCI VZORY.
Chceme, aby každý chlapec věděl, že je v pořádku...
SDÍLET SVÉ EMOCE
ZASTÁVAT SE OSTATNÍCH
PROSAZOVAT SVÉ AMBICE
BÝT HRDÝ NA SVŮJ FYZICKÝ VZHLED
KONKRÉTNÍ KROKY
Chceme, aby se každý chlapec mohl svobodně vyjádřit.
Níže naleznete další zdroje zaměřené na sílu vzorů.
NÁSTROJE PRO DNEŠNÍ A ZÍTŘEJŠÍ VZORY
Inspirujte se skutečnými vzory a zjistěte, jak můžete něco změnit přímo tam, kde jste.
DOPAD SKRZE MÍSTNÍ PROGRAMY
Gillette podporuje rozvojové programy pro muže a mládež s místními organizacemi, jako jsou Football Beyond Borders.
DOPAD SKRZE CELOSVĚTOVÝ DOSAH
Jako jeden z největších světových marketérů pro muže využíváme náš dosah k tomu, abychom oslavovali světové vzory, inspirovali více mužů k zapojení a ukázali „to nejlepší, čím muž může být“ pro další generace
NA TÉTO CESTĚ JSME SPOLEČNĚ
Za poslední tři roky jsme darovali miliony neziskovým organizacím po celém světě, které realizují ty nejzajímavější a nejpůsobivější programy navržené tak, aby pomohly mužům všech věkových kategorií dosáhnout jejich osobního maxima. I když v darech pokračujeme, víme, že je před námi další práce, a v tomto prostoru nadále působíme.
SOUVISEJÍCÍ PRODUKTY
DOPORUČENÍ PRODUKTŮ PRO MLADÉ MUŽE
Užijte si hladké oholení a skvělý styl s jistotou.
Zdroje
(1) Celosvětový průzkum společnosti Gillette, zdroj: GFK brand Health Tracker, Global Average, 2021
(2) Equimundo GBI Research: https://www.equimundo.org/resources/breaking-free-from-boyhood-stereotypes-action-steps-for-parents-and-content-creators/
(3) Celosvětový průzkum společnosti Gillette, zdroj: GFK brand Health Tracker, Global Average, 2021
(4-6) průzkum společnosti Gilette 2022 prováděný s Dynata